Att blogga, bloggas eller trafikljus?

Rätt oroväckande rubrik va? Ja man kan ju börja undra om va man ska få läsa när någon skriver sådär? Det som är det roliga i det är att det egentligen inte har någon vikt alls av vad det egentligen handlar om, utan att det handlar om något. För här kan man få läsa om precis vad som helst, bara random shit. Som idag till exempel pratade jag med den f.d Counter Strike nörden Hoffen. Hoffen är förnärvande en e.v World of Warcraft NÖRD, men är en fruktansvärt rolig kille med en snygg flickvän. Så vem kan klandra honom? Jo det kan mitt syskonbarn Fillen, för han är äldre, men även jag också då jag är äldst!
Ovesentligt i detta faktum är att förutom att jag är rätt trevlig, rolig, söt och spelar gitarr. Också är en utbildad pistmaskinsförare, det ni! Det jobbet kan jämnföras med att klippagräs eller att köra runt i en överdimensionerad snöskyffel i 10 timmar. Det hände inte så mycket på mitt jobb, om man bortser/låter bli att nämna de fyra pistmaskinerna, två boxar och en barnlift som råkade falla sönder i min närvaro...? Men annars var jag rätt uppskattad på mitt jobb, fick smeknamnet hummlan under den sista tiden på jobbet. Då jag vid ett flertal gånger utropat i comradion att min pistmaskin låter som en jätte arg hummla och undrat om detta var ett normalt beetende? Vilket det självklart inte var...

Dock är dagens observation är denna killen är rätt så seriös! tror ja o_O? ---> http://www.youtube.com/watch?v=eORRvfCzjcg

Föresten så är det något speciellt ni vill att ja ska skriva om
går det ju bra att önska det, jag menar då att ööh ja,
inte för att det kommer hända, men jag hörde hostas om mode..?!
Vilket var ett FRUKTANSVÄRT dåligt förslag!

Kommentarer
Postat av: HOFFNERDEN.

det stämmer in i minsta detalj!

jag har hört att du vart fetaste f.d Counter-strike NERDEN!

2009-09-01 @ 22:30:51
Postat av: caroline

vi vill se dagens outfit Peter, hahahaha ;)

2009-09-02 @ 00:37:11
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0