Hoppsan!?

Haha ja detta gick ju riktigt bra ju? Har nästan skrivit varenda dag ju, eller? Detta kan man ju dolka på olika vis, det ligger ju på åskådarens ansvar att betrakta och iakta.. Eller så kanske det bara är så att det inte hänt något spännade jag tycker att ni ska veta om, men faktum är att det har det! (Har dock inte haft en fungerande dator förstår ni!)

Jag kan ju börja med min exotiska upplevelse av att vara förkyld och jätte sjuk (Alla vet att män blir sjukast i världen, vi dör nästan faktiskt). Detta under den tiden då min vän och fotograf Ola Björnström var på besök för att vi skulle göra en freewalker film! Tajming... Och föresten så blir man full och slutar upp på krogen om man sätter sig och spelar Skate 2 med chips och har kall öl i kylskåpet!

Det ni inte heller vet som jag vet (eftersom det är mig det handlar om) är att jag har varit i Danmark också! Juste, DANMARK! Fick nämligen flyga ner dit på natten till Onsdag (Det är jätte roligt att flyga när man är sjuk och har öroninflammtaion?). Men vad gör man inte för att få vara med i dansk live tv. Vi skulle sända live från parken i tivoli, och precis innan man börjar tänka på ja de här kommer nog bli riktigt bra så händer det.. Jag hör en kvinna, bara några få meter bakom mig säga:
Peter ööhja  ööhhaauu! (Vilket på svenska skulle betyda, Peter det är din tur)
Jag vänder mig om försiktigt och följer med vis tvekan efter kvinnan in i huset som är framför oss, jag tror ja vet vad hon vill, jag känner igen den typen.. Men kan inte riktigt placera henne.. MEN! Innan jag vet ordet av så är det redan försent! Helt plötsligt och från ingenstans så hade hon en spray och en borste med något på, SMINK! Jag försökte fly fältet men det var redan försent, jag var omringad och inlåst, bortvirrad och förtvivlad. Jag kämpade tappert men förlorade slaget...
Efter krigsskadan var det iallfall dags att börja sända, sändningen gick precis hur bra som helst, det gick perfekt!
Danmark var allmänt realy good times. Bodde hos en av mina arbetskamrater, Keis och hans underbara familj! Köpte ett par snygga byxor och flög sen hem igen på torsdag.
Flyget hem var rätt intressant. På det första flygen från Köpenhamn till Riga så svimmade jag?! Satt där lungt och skönt, läste min tidning och tyckte att livet var rätt trevligt. Men då helt plötsligt så börja allt surra så inne helvete, kall svettig och illmående. Sen blev det bara svart... Trevligt var det att vakna vid den arga tanten som tittade ilsk på uppslagna sida ur min tidning. (Satt nämligen och "läste" en modell tidning jag hittade, och när ja slocknade så hade ja väl inte hunnit stänga den utan hade en två sidig bild på en modell som låg på stranden.) Hennes man var inte lika arg som kärringen tror ja :) Men men ella man on! Föresten så hatar jag Riga....

Annars inget nytt, köpt mig nya spring skor, Nike +. Så nu ska ja börja komma ifrom lite för vintern!

För er som vill se mig tralla runt på en lina i Danmark så klickar ni bara på länken :)
http://go.tv2.dk/video.php/id-24625454.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0