Jag trodde jag var knäpp!?

Idag är dagen då det vi alla fick det bevisat! Det finns folk som kanske kommer på dummare saker än jag?
För två somrar sen så kom jag på den ljusa ideén att cykla från Karlstad till Köpenhamn och tillbaka igen. Detta tillsammans med Josef Katz som var dum nog att gå med på min mycket ogenomtänkta idé utan någonsomhelst verklighetsförankring eller eftertanke... Det var en resa på 151 mil som tog 11 dagar! (Dock det roligaste jag gjort, men men...)

Det jag vill komma fram till är iallfall att nu finns det bevis, nämligen Leo Andersson och Daniel Wikström! Dom har ju kommit på den extremt trevliga ideén att springa runt Öland med en trimmad kundvagn..!? För Öland är ju en rätt vindstilla, trevlig liten ö som har ett extremt varierat och roligt landskap? Låter ju nästan för bra för att vara sant eller hur?!

Men man kan ju inte mer än grattulera pojkarna att dom slagit "High Score" och att dom bara har två dagar kvar!
Och att Leo nu har en blå hälsena och är svullen om fötterna tycker jag att han är värd på riktigt efter 26 mils springande! En extra stort grattis till dig Leo...

Deras blogg finner du iallfall under länkarna till höger, check it out!

Peace out all u stupid people out there!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va nog fan dummare än att cykla till köpenhamn

2009-08-18 @ 20:12:03
Postat av: Anonym

ja det va nog fan dummare än din cykeltur

2009-08-18 @ 20:13:13
Postat av: peterN

Ja men eller hur!

2009-08-18 @ 20:30:39
Postat av: Johanna

En TRIMMAD KUNDVAGN!? Ja sannerligen, verkar trots allt värre än något du skulle kunna komma på!

2009-08-18 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0