Jaha då var det alltså dags även för mig?

Ja idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända, nämligen att jag skriver i en blogg, min blogg....
Att jag har skaffat mig en blogg är ju precis hur bra som helst för alla er som känner det stora behovet över att få ha iallfall lite koll på mitt liv "Hej mor Elisabet". Men det är ju också bra för er som bara vill läsa lite skit om en helt vanlig kille som bara råkar att hamna i massa märkliga situationer.

Börjar med detta idag iallfall och så får vi se vad länge det håller, beror ju helt på hur länga och många som läser det jag skriver.

P.S jag är då fortfarande i Finland!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bra, skriv ofta så att vi har koll :D

2009-08-17 @ 23:06:20
Postat av: Anonym

Ja det är ju faktiskt ett rätt bra sätt ju :)

2009-08-17 @ 23:13:48
Postat av: caroline

wiiie, heja peter!

2009-08-17 @ 23:36:28
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/
Postat av: caroline

wiiie, heja peter!

2009-08-17 @ 23:36:33
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/
Postat av: peterN

whiii tack du skrutt (:

2009-08-18 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0