Senil, dement eller bara jävligt virrig?

Ja det kan man ju fråga sig många gånger, problemet är att jag inte kommer ihåg vilken diagnos min käre vän Stefan Bäck gav mig? Men något är det då sannerligen, därför för att. För tredje året i rad ( tro det eller ej ), så har jag lyckats glömma bort min andra kära vän Johanna Sälgebacks födelsedag! Inte för att jag på någotvis fick dåligt samvete idag när hon berättade det för mig, med tankte på att hon både har ringt och gett mig jätte fina presenter varenda år nu! Meeeeen, även om jag hade lite dåligt samvete så skulle jag ju aldrig erkänna det, fast jag kanske lite, i smyg?
-"GRATTIS PÅ FÖDELSDAGEN JOHANNA!!! FÖRLÅT!!!"

Men nu vill jag skriva om något annat som känns bättre än att glömma bort sina nära vännes födelsedagar....! Nämligen detta:
Jag vill "hypa" upp namnet Villiam Gustavsson, världens sötaste unge som kommer bli en helt underbar person. Något annat kan han ju inte bli när han har världens underbaraste syster som mamma och desutom har en far som jag tror kommer vara exemplarisk!

Inte att förklömma att Villiam också har, vänta.... vänta.... MIG som morbror! :D

Men jag är helt säker på att Maria och Niklas kommer vara helt underbara föräldrar, men morbror Peter måste bara glida in med lite grymma stuntmoves så har lillen sitt på det torra sen (:

P.S sjukt deprimerad över att min favorit penna håller på att ta slut..... word.
       Och om jag nu har glömt någon annas födelsedag också, ta det inte personligt...

 Cuse it's just the way I am.


Kommentarer
Postat av: Sandra

med dej som morbror så kan det väl inte finnas nåt hopp för stackarn... ;)

2009-08-20 @ 20:23:13
Postat av: Johanna

Hahaha, det verkar ju inte som att jag har sagt upp bekantskapen än, så det gick nog bra i år igen ;)

2009-08-20 @ 21:30:55
Postat av: Sarah

Vart tog dina uppdateringar vägen, du var ju super duktig ju. Kul att läsa vad du håller på med.

2009-08-26 @ 20:52:31
URL: http://sarahmatikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vart tog dina uppdateringar vägen, du var ju super duktig ju. Kul att läsa vad du håller på med.

2009-08-26 @ 20:53:23
URL: http://sarahmatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0