Hi there my name is overshot!

För länge sedan var det någon som sa till mig att det är grymt att flyga för långt. Bra mycket fetare att flyga 10 meter för långt ner i landningen än vad det är att komma på precis över kanten. Den jävlen skulle jag vilja prata med, för igår hade jag mitt livs största "overshoting" dag! Efter att ha hoppat för långt i varenda jävla hopp hela dagen så avslutade jag dagen med att överrotera en frontflip och landa på huvet en bra bit ner i landningen.
Så nu sitter jag här och är lite sur för att jag har ont i hela kroppen och inte förstår varför jag inte landade...
Men jag är inte bitter jag inte, jag fick iallfall alla pro åkare att "whoooaa" för mig! (Vilket kräver en hel del!) (:

Så idag blir det en vilo dag där jag tänkte tralla runt i den fantastiskt vackra lilla by vi bor. Det är en riktigt gull by är vad det är. Så mycke mysigare än att gå där när det snöar på kvällen och se alla enorma berg omringar den lilla dalen blir det nog inte.
Kanske ska försöka slänga ihop en liten, liten mycket liten film från flyget och en överskjuten fs 3!

Och du min sköna, kära och vackra 6 strängade skapelse! Dig saknar jag, det riktigt kliar i fingrarna när det kommer upp en låt på spotfy som någon från din släkt är med i! Du min kära gitarr <3



Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha,ååh vad jag hade velat vara där, upp me film nu, jag vill SEEEE! :D

(kom ihåg att hålla dig hel och inte göra något som jag inte skulle göra ;))

2009-12-11 @ 21:56:25
URL: http://skidelva.blogg.se/
Postat av: peterN

Ahh de hade du, sjuukt bra park och massor av roligt (: Hoppas det går bra med dina benhinnor också så du får åka massor (:

2009-12-11 @ 22:48:12
Postat av: mamma

Oj oj , vilket äventyr du är på.Puss och kram.

2009-12-11 @ 23:07:16
Postat av: peterN

Ja eller hur mor, bara 4 dagar har gott dock :D

2009-12-12 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0