Det var vi två... kärlek?

Ja, ni kan ju läsa rubriken själva...? Det var du och jag, i vått och tortt, i ur och skur, i varmt och kallt.. osv. Alla minnen som vi delar kan jag inte bara förtränga. Allt vi sett, allt vi har gjort. Tänk bara så fort det har gått ibland! Alla bilder som tagits på oss är de ända jag har kvar av dig förutom några bleka minnen från min senila hjärna. Jag lämnade dig helt oväntat, som plötsligt över en natt. Utan eftertanke eller eller något tanke alls. Nu har jag en ny.. En som jag inte alls tycker om som dig, varenda gång jag är med min nya tänker jag på dig. Hur bra du gick, så fint du mullrade, dina underbara detaljer och ditt vackra yttre! Jag vet att även du har någon ny, hoppas att Robban tar väl hand om dig nu när jag är borta, men jag vet. Att vi kommer få en dag till tillsammans snart, den dagen ska vi göra allt vi pratat om men som vi inte hann! Jag saknar dig min kära svarta skåpbil!

Seriös rubrik = Random foto istället?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha! Du är för rolig du!

2009-11-17 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0