Tu veux un bonbon?

Efter rätt mycket djupt filosofiskt tänkande har jag kommit fram till hur svårt det är att kontra med något bra när någon säger: -What's up? Vad man än säger blir det inte riktigt bra. Ex, -Naaw not much man, hangin here with my homework. Nä det funkar ju inte det där inte, så vad är What's up då? Det är Dick's and airplanes såklart! Låt mig demonstrera genom ett exempel.

- What's up dude?
- Dick's and Airplane's, thats what's up! And doh, I'm chilli'n with a pineapple!


Igår var det ju snowboardtävling på dagen och en super fylla på kvällen! Iallfall för alla dom som var med... Själv är man strandsatt i sängen pga nån märklig ledsjukdom. Så vad gjorde då jag igår istället för att ha en superdag? Låg i sängen och åt en massa piller som tog mig 6 timmar att få på sjukhuset, det var vad jag gjorde... Jippiii!







Kommentarer
Postat av: Sandra

hur hänger rubriken ihop med resten..?

ledsjukdom alltså.. töligt.. krya !!

2009-11-01 @ 17:05:46
Postat av: Johanna

Je veux un bonbon, merci beaucoup. För övrigt så måste vi ses i veckan! :)

2009-11-01 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0