Ghettooo

Oj oj oj, nu blir det gangster snack! Vill bara påpeka va mycket coolare man var som liten än vad man är idag. Nu vet man ju att man var för cool för sitt eget bästa i backen? Ja ni tycker kanske det låter konstigt men man växte ju upp i de vilda, tuffa och brutala samhället Kil. Låter inte mycket för världen kanske.. Men jag lovar att i Kina är dom helt övertygade om att vi har både har isbjörnar på gatan och sjöodjur. Att vi alltid har -50 grader kallt och att vi inte får lämna huset utan gevär är förståss en självklarhet i många länder. Nu har man ju klarat sig igenom sin tuffa uppväxt och sitter nu här som en stolt 20åring, skriver lite relativt sann fakta, tittar på en bild med grön radioaktiv snö och njutar av alla minnen!


-Jag vet inte vad som skrämmer mig mest, att jag har fördommar eller att de verkar stämma?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det värsta är att det är precis den bilden av Sverige som mina klasskompisar från Japan har !

2009-11-05 @ 13:23:02
Postat av: Anonym

SB UP PETE!!!!

2009-11-15 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0