Woooooow!?!?

Om jag hade varit fetnörd på datorn så hade jag öppnat bloggen med den kända frasen OMG, som betyder O My God! Men nu är jag inte en fetnörd utan en jätt en rätt vältränad och normalviktsnörd. Det jag iallfall vill framhäva ur denna någor förvirrande öppning är att jag har börjat blogga igen. Anledningen till att jag inte kunnat blogga är för att jag varit kidnappad av aliens och tillbringat den senaste månaden i rymden? En annan anledning kan ha varit min bristande tillgång till internet och intresse. Men vi håller oss till alternativ ett tycker jag.

Good to know: Jag är nu mera bosatt tillsammans med min sambo Johansson i Göteborg och kommer fortsätta vara det till den 7 december kl 08.10 då jag kompaniet åker till Colorado. Här där jag är (det där rimmade, simmade, limmade?) händer det massor av roligt, vi har bland annat kastat ägg i köket, tappat bort oss och jagat duvor (:

Better to know: Lite nytt sponsor sidan för snowboard är det också, i år heter skaran klibbor på brädan Santa Cruz, Borka, Wiley X, TSG, Bergans of Norway, Keetch, StreetSurf, Freewalker och Amplitude.

Ni borde alla titta in på Borkas nya sida som är sååå fressssch ---> www.borka.com

P.s I'm back and stronger then ever, peace out and bless u brothers N sisters!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Braaaa! Mer blogguppdatering till folket. Ha det så kul i helgen och simma lugnt. Ses till veckan!

2009-10-29 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0