En röd slips! jaha...?

Detta med att ha en random blogg är riktigt roligt, ni är många som läser och det tackar jag för! För det blir ju helt klart roligare att skriva om någon läser. Ja menar inte tusan skulle Shakespeare sitta och vara så nöjd just nu om ingen skulle ha läst de han har skrivit. Detta tycker jag var en perfekt metafor eftersom Shakespeare är död och jag lever, han skrev och jag skriver?

Jag tänkte iallafall ta tillfället i akt att berätta vad jag håller på med här borta i Finland mer än att undvika knarkarna, hororna och de mystiska personerna som fotograferade i min lägenhet.

Jag har iallafall väldens bästa jobb och det var därför jag flyttade hit. Jag jobbar med att sälja och marknadsföra Streetsurf och freewalker. Det handlar kortfattat om att jag trallar runt till butiker för att sälja, planera event och leka med barn! Ju mer jag leker med barnen destu mer inser jag att bara för att jag har blivit 20 år så betyder det ju inte att ja har växt upp! Och det är därför jag älskar mitt jobb!

Oj höll ju nästan på att glömma bort mig! Haha jaa ni, igår var herr Peter ute och gjorde stan lite mer osäker än vad den i vanliga fall är. För igår var det minsann lördag även här och då slutade jag upp på Finlands spy bar = Tiger. Riktigt bra drag var det och en tung morgon blev det, men nog blev jag förvånad när jag vakna ska ni tro. För på mig när jag kollar i spegeln så har jag en röd slips kring halsen..! Bra att veta för er är att jag aldrig haft någon röd slips innan :D Ja ni, ibland är det roligare än vad man kan tänka sig att skaffa en slips, vems, varför och hur förblir nog ett mysterium :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är lugnt, det finns ingen som tror att du vuxit upp bara för att du fyllt 20 =D

2009-09-07 @ 13:23:18
Postat av: caisa

jag vaknade en gång i ett pippitält i östersund, hur jag hamnade där kommer jag aldrig få veta!

2009-09-07 @ 17:35:42
Postat av: peterN

Haha nä de e bra, när ni tror att jag har blivit vuxen kommer jag få svåra komplex att motbivsa er alla :D!

2009-09-07 @ 18:45:07
Postat av: Johanna

Peter, du kommer aldrig att bli vuxen, det vet vi redan!

2009-09-08 @ 17:24:30
Postat av: Maria

Instämmer med övriga... vuxen är liksom inte din grej! Kul att du bloggar så man kan hålla koll på dina upptåg. ;)

KRAM från storasyster och busfröet!!

2009-09-10 @ 10:10:25
Postat av: Anonym

Du är den underbaraste person jag träffat ! =D

2009-09-12 @ 12:59:50
Postat av: peterN

Oj så trevligt att höra :D Då hoppas jag att vi träffas igen då :)!

2009-09-13 @ 17:52:52
Postat av: Anonym

har svårt att tro att vi inte kommer göra det ;)

2009-09-13 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0