Ja det är väl lika bra att få det gjort!

Japp, jag gör det.. Kort konsivt och rakt på sak. Inga krångliga förklaringar eller annat trams. Idag handlar det om något jag vet många här i världen tar väldigt seriöst. Faktum med att jag vet personer som tar detta mer seriöst än vad kakmonstret gör med kakor. Nämligen så seriöst som tjejer tar mode... Ja, ni läste rätt jag bloggar om MODE, fashion is my passion.......paus........NOT! Men detta stoppar mig icke från att blogga om det idag, faktum ar att speciellt vi killar borde tacka mode. Dvs Elle, vogue, Cosmopolitan etc... (Nej jag är inte gay, homo, transa eller bög bara för att jag råkar veta fyra namn på tidnignar som handlar om mode) Så för att göra bloggen mindre gay så nämner jag nu även förgasare, olja, tändstift och avgassytem ifrån datsun.... Men åter till faktumet att vi borde tacka mode, utan mode så hade vi... Jag nu tappa ja ju lite bort mig här men det var något bra ja skulle säga om snygga tjejer, mode och nått små roligt i slutet. Men nu gör jag en lista istället!

5 bra saker med Mode!
  1. Mode kommer tillbaka, dvs släng inget!
  2. Modetidningar sysselsätter tjejer så att pojkar kan spela tvspel.
  3. Tjejer är bra på mode vilket gör att dom kan köpa snygga kläder.
  4. Snyggt klädda tjejer kan hjälpa killar att köpa kläder.
  5. Mode går nu att köpa/följa via internet = killar utan tjejer behöver inte gå ut.
Så ja, det är många bra saker med mode också?

Förövrigt tror min alkoliserade vän på gatan att han just nu spelar i NBA och är något uppröd för att någon snor hans speltid. Tyvärr förstår jag detta eftersom hans transparenta vän idag bara pratar engelska... God natt Finland!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, nu blev jag stolt =D

2009-09-02 @ 08:24:09
Postat av: sandra

Du är ju nått av de sötaste som finns!

2009-09-02 @ 21:57:35
Postat av: peterN

Åh man får tacka för allt detta smicker :D

2009-09-03 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0