Beer, football and hamburger!

Ja vilken spontan dag de va idag då! Först så for jag och Jonte ut till parken för att åka lite, men de var lika roligt som de e att plocka grus i en sandlåda.... Inge pepp, inga ideér till trick, utan det var totalt tomt i huvet.. Därför avslutades dagen rätt fort efter att både jag och Jonte blivit våldtagna av en varsin box som bestämmt skulle tränga sig upp i röven!
Efter hemkomst och 3 timmars sömn så vart de bubbebad där jag träffade två riktigt trevliga amerikaner som bjöd mig ut med dem för att dricka öl och se på superfinalen i Collage Football!. Hur trevligt som helst med god mat, massa öl och tervligt sällskap! Imorn blire nog att försöka åka lite igen om kännseln i baken kommer tillbaka (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0